Uuden auton tunnelmaa vaihtoautoon tuoksun avulla

 

Kaikki ALD Vaihtoautot -myymälöissä myytävät autot ovat entisisiä leasingautoja. Autot ovat siis säännöllisesti huollettuja, hyvin pidettyjä ja käyneet läpi perusteellisen tarkastuksen palautuessaan leasingautoilijaltaan. Tarkastuksessa havaitut puutteet korjataan ja auto ehostetaan uuden veroiseen kuntoon ennen kuin se pääsee myymälöiden valikoimaan.

Vaikka autot ovat kaiken tämän jälkeen aivan uudenveroisia ja näyttävät uusilta, on havaittu, että yksi tekijä uupuu. Nimittäin tuoksu. Uuden auton tuoksu on monelle tärkeä osa autokokemusta. ”Asiakkaamme ovat antaneet palautetta, että automme ovat niin hyviä, että ainoastaan tuoksu paljastaa ne vaihtoautoiksi. Halusimme korjata tämän ja toimme ennakkoluulottomasti kaikkiin autoihin ALD Automotiven oman tuoksun.” kertoo ALD Automotiven operatiivinen johtaja Tommi Tuominiemi.

Moni ALD Vaihtoautot -myymälästä autonsa hankkiva asiakas on entinen työsuhdeautoilija. Leasingkauden päätyttyä hyvin palvellut auto halutaan pitää esimerkiksi perheen kakkosautona. ”Meille on tärkeää luoda yhtenäinen asiakaskokemus, ajaa asiakkaamme sitten upouudella työsuhdeautolla tai myymälästä hankitulla palautuneella leasingautolla. Tuoksubrändin avulla saadaan yhtenäistettyä kokemusta, sillä tuoksut herättävät tunteita ja tuovat muistoja tehokkaammin kuin mitkään muut aistimukset.” tiivistää ALD Automotiven markkinointipäällikkö Laura Takala.

Uusi tuoksu on jo käytössä vaihtoautomyymälöissä Vantaan Koivuhaassa ja Kaivokselassa sekä Tampereen Lielahdessa, joissa vierailijat pääsevät testaamaan tuoksua. Itse autoihin brändituoksu lisätään ilmanraikastimen muodossa. Tuoksu on mukana kaikissa ALD:n leasingautoissa ja vaihtoautoissa 1.4.2019 alkaen.   

← Takaisin